szabo gina üzente 14 éve
Nekunk is Opel volt az elso autonk,Opel Ascona.Akkora volt mint Noe barkaja es annyit fogyasztott mennyit nem szegyelt.Utaltam.tul is adtunk rajta hamar.szepek es mutatosak az old-timerek de nagyon koltsegeses a fentartasa.A gazdasagi valsag sokmindenkit meglott.....ez is egy politika.De vajon kinek jo?
Botschner János üzente 14 éve
Kedves Gina nagyon mélysebeket ejtett rajtam az elmult 5-év gazdasági válsága.Volt egy Opel Kadett, Ford Escort.Most egy Ford escort 1,8-as de biroságra járok miadta.És végül is nincs autonk.És ha jollátom esély sincs autott venni.Most a beláthato jövöben ninncs.Egyébként mindegyiket megakartam csinálni Old-tájmernek.Puszi Jani
szabo gina üzente 14 éve
Ja hat en is motorrol beszeltem a BMW-rol,a tobbi jarganyaink ahany annyifele,Mazda,reno.meg egy Kia Pregio kis busz.Megneztem a Ford Mustangot azt az evjaratot amit irtal es tok vagisz.Meghozza csak ez az evjarat ami jol mutatt,mar a 77-es nem tetszik.Jo kis verda lehetett.Szeretem az old timereket.De jol sejtettem ojan Dallaszos(tudod a filmet az olajmagnasokkal?)Vaganyak a regi BMW motrok is igen az oldalkocsival,kezivalto a tartalyon...van egy hasonlonk egy Puck...ot rohad a pincebe,meg egy Mz 250 amit felujitatnank oldalkocsival.
Botschner János üzente 14 éve
Az eredeti Generals-Ford,szerintem az autok SZtradivária,de ezt kevesen tudják.Nem a Linkoln vagy jaguár,Rols-MecédesTalán azt se igazán tudják hogy a hires T-modell a Bádog böske is itt készült.Persze Henri Ford neve mamár nem hat olyan sulyal mint 20-25-éve.Bocsika de a BMW-csak motorba szeretem,az igen.Kevesen emlékeznek az Indiánra,kéziváltos moci-oldalkocsival,a Harli elödje.120 km/o-nál még a betononn kapartam vele.Persze csajozás közben.Ez a miénk az emlékekk:Pusz Jani
szabo gina üzente 14 éve
Botschner János üzente 14 éve
Nem akarom a trabantott menezselni de ezért jo auto.Van egy motor, négy oldall meg néhány kurbli.Kész az auto(engem nem hagyot cserben,még a Gelérthegy közepén se) mentem föllfele és meg ált a motor.Önninditoval felhuztam magunkat.Iga utána ugy kellet átkábelezni,de 20fm-kábelt csak behuzok.És még az árok partján egy 10-villáskulcs,meg egy kerék kulcsal elmentem Pest-Vejmár között.KB-60-Liter benzinnel.Ne gondold hogy nem volt eredeti Ford Musztángom.1963-as.De a gyürödést mégis a trabi viszi.Puszi Jani
szabo gina üzente 14 éve
Az a helyzet hogy ha nem akarod hogy kidobd a penzed az ablakon,ha nem akarod hogy atverjenek(mert mar mindenhol at vagy)akkor meg kell tanulni mindent.Falat vakolni,festeni,csempet rakni,gipsz kartont rakni,kocsit javitani,...na a motor javitas az ugrott mert nekunk a Bmw szamitogep vezerlesu.Valami nem tetszik neki neki letilt aztan irany szerviz.
szabo gina üzente 14 éve
Botschner János üzente 14 éve
szabo gina üzente 14 éve
Nallunk a csempet rako munkasnak voltak ijen arai....de most mar rajottem miert!-mert neztuk!!!-es bele bele szoltam hogy hogyis szeretnem.Hat megis csinalta uuuuugy...hogy meg most is szidom!!
Józsa Róbert üzente 14 éve
Bálint István üzente 14 éve
Józsa Róbert üzente 14 éve
Botschner János üzente 14 éve